hehe

ajdå.. inge bra upptadering här ser man :$
äch, kan endå berätta lite vad som har hänt i min värd :)
igår hade vi en överaskningfest för verro o amanda (inte min amanda)
och det va tydligen för mig också fast jag inte viste det x)
jag va där o fixa o grejor sen hade dom köpt present för mig också ;O
så gulliga älskar er lollo, lisa, sofia, emmi, helle, bella, linnea!
sen senare stack vi ut för att gå hem till hugo på filmkväll men vissa stack hem "/
o där träffa vi pierre också :) haha jag e en sån där som inte orkar berätta detaljer,
men bilder kommer hoppas ja (aa)

jag lovar! att jag ska börja upptadera mycket bättre när jag har fått en ny header ;)

ne ska någ börja fixa mig ska hem till farmor o farfar för farmor min har fyllt år

och ja kommer nog inte lägga upp en bild på vad ja köpte men iallafall ja gjorde hål i (mina andra växte igen)
och fixade ja naglarna på en skit bra salong! ;) och köpte kläder o smycken o underkläder
(en tröja köpte verro till mig så gullig som hon e)


om ni undrar varför verro ser ut så där e den där dagen vi lekte fjortis crew!





/L

Kommentarer
Postat av: Johanna

vafan ja då?! :'( ;) ily!<3

2010-03-14 @ 17:02:41
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/
Postat av: linnea

neeh! gud jag räknade o så blev det rätt antal som vi va?! förlåt förlåt! johanna holmberg ja älskar dig cokså! <33

2010-03-14 @ 18:29:58
URL: http://nealindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0